Skole-hjem samtaler i Teams
Er et fysisk møde ikke muligt, kan du invitere forældre til møde i Teams.
BEMÆRK! Der skal gives tilladelse til gæsteadgang i Teams af organisationens Office365 global administrator.
Forældrene modtager et link til mødet i invitationen, som de klikker på. Har de allerede Teams, logger de blot på som normalt. Har de ikke en Teams-konto, kan de følge denne vejledning, som du evt. kan linke til i din invitation. Deltag i et Teams-møde i dit barns institution/skole
Herunder finder du to muligheder for at inviterer ind til et møde.
Inviter deltagere til møde fra Outlooks fulde version.
- Åbn Outlook på din computer.
- Vælg Møde i "Nye Elementer."
- Giv mødet en titel.
- Skriv mailadresserne på deltagerne ind i "Obligatorisk".
- Vælg dato og tidspunkt i kalenderen.
- Send invitationen ud.
Inviter forældrene til møde via kalenderen i Teams
- Åbn kalenderen i Teams.
- Giv mødet en titel.
- Indtast mailadresser på obligatoriske deltagere.
- Vælg dato og tidspunkt for mødet.
- Skriv evt. en tekst nederst i feltet.
- Tryk "Send opdatering" øverst i højre hjørne.
Du har nu oprettet mødet, og deltagerne har modtaget en invitation. Efterfølgende kan du åbne mødet i kalenderen, og se om deltagerne har accepteret mødet. Vær opmærksom på, at man godt kan deltage uden at have afsendt sin accept af invitationen.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.