Deaktivér Teamsmøder ved oprettelse af Outlookmøder
Som default oprettes automatisk et link til et teamsmøde, når man opretter et møde i sin Outlookkalender. Settingen skal fjernes på den enkelte bruger, og kan ikke fjernes centralt af en administrator.
Ændrer indstillingerne i Outlook - skrivebordsapp på din computer
- Åbn Outlook på din computer
- Klik på filer i øverste venstre hjørne
- Vælg herefter indstillinger
- Vælg kalender
- Gå til overskriften "Kalenderindstillinger"
- Og fjern fluebenet i første linje - "Tilføj onlinemøde til møder"
- Tryk OK - du er nu færdig.
Ændrer indstillingerne i Outlook fra en webbrowser
- Log ind i Outlook i en browser
- Klik på tandhjulet ved siden af profilikonet
- Et nyt felt åbner, og du skal klikke nederst til venstre på "Se alle Outlook-indstillinger"
- Vælg "Kalender"
- Vælg "Begivenheder og invitationer
- Fjern fluebenet ved "Føj onlinemøde til alle møder"
Afslut ved at trykke gem.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.