Udfordring med aktivering af Office365 på Windows-maskiner
Har du problemer med at aktivere Office365 på en Windowsmaskine, kan du følge nedenstående vejledning.
- Åbn Word og vælg "Filer"
- Gå nederst på listen og vælg "Konto"
- Tryk derefter på "Log af".
- Hvis du har flere konti tilknyttet, kan det være nødvendigt at logge ud af dem alle.
- Den næste konto dukker først op, når du er logget af den forrige.
- Skriv "Konto" i søgefeltet nederst i venstre side
- Åben "Adgang til arbejde eller skole"
Du kan nu se hvilke konti der er på pc'eren.
Optræder skolekontoen to gange, eller er der gamle konti, som ikke længere bruges?
Ved to ens skal du fjerne dem begge ved at vælge dem og trykke "Afbryd forbindelsen".
Gamle konti fjernes på samme måde. Du kan nu åbne Word igen, og køre aktiveringsprocessen igennem.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.