I området for det enkelte barn finder du et område kaldet "Børnemappe".
Området er kun tilgængeligt for ansatte tilknyttet stuen, og kan ikke ses af elever eller forældre.
(Vær dog opmærksom på, at forældre kan søge aktindsigt i samtlige dokumenter på deres barn)
Her kan stuens pædagoger skrive notater på det enkelte barn, og uploade dokumenter vedrørende barnet, og filerne kan hentes enten fra pc'er, OneDrive eller fra Google Drive. Vedhæftes PDF-filer til børnemappen vil disse, når de genindlæses ikke ligge sig i overførsler, men blot åbne i en browser. Ønsker man at downloade filen, er det selvfølgelig en mulighed. Tryk på på download-ikonet i den browser, du anvender.
Børnemappen kan desuden benyttes til relevante skabeloner såsom PPR-indberetninger, ansøgninger om støttetimer eller andre ofte benyttede skabeloner, formularer etc.
Dokumenterne er kun til læsning, men du kan downloade filerne og arbejde videre med dem, eller sende relevante dokumenter videre til andre instanser.
Området giver mulighed for journalisering til de kendte ESDH-systemer, og kan derfor sikkert videresendes til relevante personer i f.eks. kommuneregi.
- Børnemappe ved den enkelte elev
- Vis slettede børnemapper og gendan disse på dette ikon
- Opret ny børnemappe
- Mulighed for at ændre navn
- Ved at klikke i tekstboksen, kan der redigeres i en eksisterende note
- Valg af fil til upload fra pc'er, OneDrive eller Google Drive
- Mulighed for at journalisere filen (kræver tilkøb fra kommunen)
- Mulighed for at slette børnemappen igen